søndag 7. juni 2009

Hradec Kralove!

Da var jeg endelig tilbake i Hradec Kràlovè, ett år etter. En merkelig følelse av savn, lettelse, gode og dårlige minner..

Hilde har vært helt fantastisk, og tok imot meg med åpne armer og nøkler til hennes egen leilighet, og hun hadde til og med samlet sammen 3 andre til felles middag i ettermiddag. Det var veldig hyggelig med tanke på alle som har credits og eksamner fortløpende. Jeg rakk også å treffe et par andre kjente fjes og en ordentlig tsjekkisk øl før kveldstur og deretter en saliggjørende time i badekaret.

I morgen skal jeg møte administrasjonen ved universitetet og kanskje en og annen professor for samtaler og avklaringer om hvordan jeg kan gjøre dette videre. Jeg håper på et par ekstra forsøk på CNS credit, i og med at jeg ikke har fått en eneste sjanse ennå, mens de andre 1.klassingene hadde sitt nest siste forsøk allerede på fredag. Om jeg klarer prøvene er en helt annen sak..

Ellers? Det har vært noen store og små forandringer i byen som jeg la merke til med en gang.. Mer om det i morgen!

Ingen kommentarer: