onsdag 22. oktober 2008

Gratulerer med dagen!

I dag har lillesøster bursdag, og selv om min prealz-befengte far tok bursdagstelefonen allerede i går (og gratulerte med 23-årsdagen, hun blir 24...), har hun tydeligvis vært veldig fornøyd med gaver og oppmerksomheten hun har fått.

Hun har fått Madrugada-billetter av kjæresten og en Bergans-dress fra oss familien (jeg har alt betalt min andel, så grattis på deg!). Det er ganske bra, så jeg håper at jeg også kanskje får det jeg ønsker meg til min bursdag.

Men jeg vil også benytte anledningen til å spørre etter den julegaven jeg fikk i fjor.. Jeg har nemlig ikke sett mer enn den teaseren jeg fikk på julaften.. :)

Legger ved et bilde fra '05, der jubilanten er avbildet sammen med vår kjære hund, en flott Cao da Serra da Estrela.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mimmihhmhmimimimii..den kommer, den kommer =)