mandag 20. oktober 2008

Et halvt år

I dag er det et halvt år sia livet mitt ble snudd fullstendig på hodet.

Det er en ganske merkelig situasjon, men jeg håper jeg kanskje ser lyset i tunnelen nå. At jeg kan flytte hjemmefra i januar. For å være sjukemeldt er hardt arbeid! Jeg prøver å legge opp en dag der jeg står opp litt tidligere enn det som egentlig er behagelig, men samtidig ikke veldig tidlig. Dessverre blir det ofte alt for seint før jeg kommer meg opp. Jeg prøver å trene litt, men blir fort sliten. Og jeg lager meg små prosjekter for å holde motet oppe. Nåværende prosjekt er kostymer til en temafest.

I dag tok jeg bilde av beinet mitt igjen, og sammen med et bilde tatt med mobilen ulykkesdagen kan dere jo trekke slutninger av hvor hard smellen egentlig var. Det øverste bildet er fra mens jeg ennå lå på sykehuset i april, det nederst er fra i dag.

Ellers fikk jeg rettsbelæringen fra Tsjekkia i dag, masser av papirer som må underskrives og returneres. Det blir litt arbeid. Heldigvis har jeg en tolk som skriver flytende norsk, og det er lett å lese oversettelsene hennes, og det ser også rett utifra det jeg kan av tsjekkisk (de originale papirene følger med, selvfølgelig).

Om et halvt år igjen vil jeg helst være ferdig med saken, og også igang med studiene igjen.

2 kommentarer:

Mica sa...

Vad bra att du kämpar på! :)

Anonym sa...

Det där blåmärket gick inte av för hackor...
Lycka till med kostymen till temafesten.