onsdag 22. september 2010

♥♥♥♥♥

Oh, sliten! Har hatt ganske mye å gjøre i dag, og orker ikke en gang å skrive på engelsk. Gjør kanskje ingenting, google translate er løsningen for mine internasjonale lesere (om de fremdeles finnes), dessuten skriver jeg nok en smule bedre på norsk nå.

I dag har vi hatt 4 timer med hjertefysiologi, en ganske massiv forelesning fra åtte til tolv. Deretter var det en kjemperask lunsj før jeg måtte løpe til sjukehuset for litt fysioterapi. Der møtes opptil flere medisinstudenter og andre med diverse skader for å trene littegranne i en times tid.

På tampen av dagen måtte jeg ikke glemme vasketiden mellom to og fem, og nå har jeg mest lyst til å bare legge meg flatt ned i sofaen og bare.. ..være. Men først må jeg selvsagt brette tørre klær og legge de på plass.. Uh.

Visste du foresten at hjertet ikke er en muskelklump med huler i, men mer en oppkveila muskelslange? Den er kveila opp omtrent på samme måte som en tennissokk når du forsøker å vri mest mulig vann ut av den; altså vri, brett og vri igjen til du sitter med en hardt knytta nesten rund klump i hånda. Der ja!

1 kommentar:

u sa...

Intressant. Nu ska jag vara snäll mot min tennissocka genom att ta en joggingrunda. :)