fredag 19. september 2008

Og der var sommeren over!


I dag har jeg gjort de derre viktige tingene. Snakka med NAV trygd. Bestillt frikort fra skatteetaten. Fått sykemelding og erklæring fra legen. Kjøpt sko. Campersko er faktisk utrolig gode å gå med, samtidig som de er både stilige og slitesterke. Trippel bonus! Jeg kjøpte en litt mer høstvennlig variant av de skoene du ser på bildet. Hurra!

Jeg er nå 100% sykemeldt nå, diagnose: Brudd rygg og senvirkninger av hodeskade etter trafikkulykke. Ikke akkurat drømmesituasjonen, hadde jeg fått velge, skulle jeg ha vært i Tsjekkia og studert videre på andreåret der.. I stedet har jeg nå flyttet hjem, og venter egentlig ikke på noe. Dagene går med på å studere papirer opp og ned, skrive søknader, møte med saksbehandlere og å sove. Jeg sover mye, men kjenner meg aldri helt utvilt. Hodepine er noe jeg bare må akseptere enn så lenge, men det er håp om at det gir seg når jeg kommer i behandling snart. Time hos neurologen er bestillt, og det er jo håp om at han/hun kan gi meg et behandlingsopplegg og et tidsperspektiv i forhold til når jeg kan regne med å bli så bra som jeg kan bli.

Og i mellomtiden vil jo den observante leseren se at jeg igjen har startet min vendetta mot nedlastningspiratene. Siste ord i diskusjonen er ikke sagt, men de siste 2-3 dagene har jeg rett og slett ikke hatt overskudd til å argumentere og lese motargumentasjonen. Det kommer, jeg lover! :)

I mellomtiden anbefaler jeg de som ikke har vært der før, om å sjekke ut denne:
http://forumet.kent.nu/showthread.php?t=3002
Her henter jeg mye av min dokumentasjon fra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker skorna på bilden var söta ju :)

Hoppas du blir bättre snart, kram!