tirsdag 23. september 2008

Neurolog


Jeg ringte neurologisk avdeling i dag og spurte om de hadde tenkt å gi meg time snart. Har stått på venteliste sia juli, og har fått et brev om at de regna med at jeg kanskje kunne få time innen utgangen av november, men hadde krav på hjelp seinest 5. januar... Smøre seg med tålmodighet, noen? Jeg trenger en stor tube!

Men sekretæren på neurologen forholdt seg rolig og fant fram infoen min, og plutselig utbrøt hun: Jammen! Vi har jo en ledig time om en uke! Rekker ikke å innkalle noen andre på så kort tid, vil du ha den? Selvfølgelig ville jeg det! Så nå kan jeg se fram til litt kortere ventetid, og tuben med ekstra seig tålmodighet skal snart legges ut til salgs på QXL.. :)

Håper ikke at hele telefonsamtalen kun var et hjerneoppspinn, det er tross alt en grunn til at jeg skal til neurolog (hjernedoktor)...

Ingen kommentarer: