onsdag 30. mars 2011

Når ingen andre underholder meg, så...

Det er jo ingen som blogger lengre?! I alle fall ikke på de bloggene jeg følger med på. Det ser ut til at mine venner og bekjente har fått et liv å leve.. Friskmeldinger, oppgaveskriving og hektiske eksamensdager.. Fysj! Hva med meg, da?

Så da får jeg skrive litt i stedet, tenker jeg. I dag er jeg barnevakt for Amor og Dexter. De begynner å forstå hva de skal gjøre her: Sove, sove og sove. De kan få leke og tulle mens jeg ordner meg frokost. Og så kan de få en tur litt utpå dagen. Så kan jeg selv velge om jeg vil sove eller lese mens hundene sover. Det er en veldig god arbeidsfordeling!


Ellers oppdaga jeg i dag at halsgropa mi har forsvunnet. Den lar seg lete opp om jeg dytter fingrene inn mellom kragebeinene, men den er helt borte utenom det. Jeg tror jeg skal ringe legen og opplyse om dette, for det er ikke et godt tegn når jeg samtidig sliter litt med tyroksinet mitt. Det er merkelig når man en dag våkner opp og kroppen sånn helt ut av seg selv har funnet ut at noe skal forandres. Det går jo an å si ifra før landemerker endres, flyttes eller fjernes?

Hm.. mystisk er det i alle fall.

Ingen kommentarer: